خانه > پیام سبز > عباس غفاری رمال مخصوص رحیمی ، مشایی و احمدی نژاد

عباس غفاری رمال مخصوص رحیمی ، مشایی و احمدی نژاد

یادآوری : میر حسین  موسوی در مناظره مشهورش با احمدی نژاد گفته  بود   :یک مدیریتی هست که بر اساس ماجراجویی و بی ثباتی ، رفتارهای نمایشی و قهرمان نمایی و شعاری ، خیال بافی و خرافه گرایی ، پنهان کاری ، خودمحوری ، قانونگریزی، سطحی نگری و روزمرگی و افراط  و تفریط…

———————

بیشتر از یکسال قبل ، زمانی که مطلبی را در خصوص زندگی  محمد رضا رحیمی بودم دوستی سفارش کرد که  به این فرد نیز مراجعه کنم و  نسبت او را به محمد رضا رحیمی بدانم . متاسفانه ، توصیه آن دوست را جدی نگرفتم و تنها به یک تحقیق جزیی درخصوص او بسنده کردم و در حقیقت حجم خرافه گرایی این فرد مرا از ادامه کار منصرف کرد .

اما ! امروز با تعجب کامل خبر دستگیری او را خواندم و تازه فهمیدم که رمال و جن گیر مخصوص احمدی نژاد  و شرکا !  چه کسی بوده  است .

عباس غفاری ،   مثلا در زمینه طب سنتی  مشغول به کار است .  او مدعی است که درمان همه ی بیماری ها را دارد ، حتی بیماری های  خاص .

کسانی که عباس غفاری را از نزدیک می شناسند ، می گویند که او به یک نیروی شیطانی دست یافته است . راز دستیابی او به این نیروی شیطانی ، هتک حرمت قرآن به مدت 40 شب بوده است . منبع ما در این خصوص با همان ادبیات عجیب و جنبل جادویی( و خنده دار ! )  نوشته است  :

جهت کاملتر شدن اطلاعات خدمتتان عرض میکنم که محمد رضا رحیمی ،  سالیان متمادیست که شاگرد شیطانی به نام عباس غفاری میباشد که با قران کریم ان کرد که نشاید گفت تا به قدرت شیطانی برسد که متاسفانه رسید …کار شیطان وسوسه وتولید گناه میباشد وقدرت اجرائی نداردو امثال اقای رحیمی در تشکیلات دولتی در زمانهای مختلف بازوی اجرائی این شیطان شدند از قبیل اقایان مرتضی بانک .سید محسن نبوی که زود به خود امد میر ابو طالبی حمید. فضیلتی وحسن مختاری.حسین امین راد.محمد رضا رجبی و…اطرافیان اقای رحیم مشائی که با تخلیه اطلاعاتی اقایان و تبادل ان زمینه های فتنه ورشد امثال رحیمی و مشائی را که حالا حتی از ادبیات او هم کاملا در سخرانیهای خود استفاده کرده و بطور غیر مستقیم به اقای احمدی نژاد هم منتقل کرده اند و در حال حاضر هم در وزارت امور خارجه نفوذ عجیبی پیدا کرده وتا جائی که در انتخاب سفرا نظر مستقیم دارد با رمالی ..حجامت ..دارو گیاهی و…تا جائی که اقای رحیمی معتقد است که اقا امام زمان کفشهای این شیطان را جفت میکنه و این شیطان وعده ریاست جمهوری را هم به اقایان داده …حالا از این استاد این شاگردها چیز عجیبی نیست حتی اقای رحیمی یکزن شوهر دار را به تقاضای این استاد در دانشگاه ازاد از شهرستان به تهران منتقل کرده تا به اهداف شیطانی خود برسد که رسید …

تکمیلی : به نظر می رسد تصویر منتشر شده در سایت شفاف از تازگی و اصالت بیشتری برخوردار می باشد . سایت شفاف پس از یک روز اظهارات منبع این و بلاگ را تائید کرده واقدام  به  انتشار متن وصیت نامه و عکس او نموده است .

دسته‌ها:پیام سبز
  1. سرباز سبز
    مه 3, 2011 در 7:09 ب.ظ.

    زنده باشی
    ممنون از اطلاعات خوبت
    مرگ بر این دیکتاتورها و شیاطین

  2. reza
    مه 3, 2011 در 7:29 ب.ظ.

    با سلام ..ممنون از اطلاعات و ….اما این عکس عباس غفاری مشهور نیست و ادرس و ایمیل هم مال شخص دیگری با تشابه اسمی میباشد
    اگر تمایل داشتید عکس ان ملعون را برایتان میفرستم

    • سید علیرضا
      مه 4, 2011 در 5:38 ق.ظ.

      آقا رضا سلام
      اگر عکس و اطلاعات دقیق تری از این ملعون داری لطفن برای من ایمیل کن
      و همچنین یه راه ارتباطی با خودت به من معرفی کن . حالا فرق نمیکنه چی باشه . تلفن یا یاهو مسنجر یا اسکایپ یا هر چی که راحت تری باهاش .
      من مشتاقانه منتظر خبر و جوابتم داداشی .
      اینم ایمیل من : seyedalireza@yopmail.net

    • سید علیرضا
      مه 4, 2011 در 5:39 ق.ظ.

      آقا رضا سلام
      اگر عکس و اطلاعات دقیق تری از این ملعون داری لطفن برای من ایمیل کن
      و همچنین یه راه ارتباطی با خودت به من معرفی کن . حالا فرق نمیکنه چی باشه . تلفن یا یاهو مسنجر یا اسکایپ یا هر چی که راحت تری باهاش .
      من مشتاقانه منتظر خبر و جوابتم داداشی .
      اینم ایمیل من : seyedalireza@yopmail.net

    • a
      ژوئن 12, 2011 در 8:00 ب.ظ.

      جلبک های سبز آخه بلاحت تا کی؟

  3. reza
    مه 3, 2011 در 7:34 ب.ظ.

    با سلام ….خواشمند است این عکس را بردارید و با ابروی دیگران بازی نکنید …ممنونم

    • سید علیرضا
      مه 4, 2011 در 5:38 ق.ظ.
    • سید علیرضا
      مه 4, 2011 در 5:39 ق.ظ.

      seyedalireza@yopmail.net

      آقا رضا سلام
      اگر عکس و اطلاعات دقیق تری از این ملعون داری لطفن برای من ایمیل کن
      و همچنین یه راه ارتباطی با خودت به من معرفی کن . حالا فرق نمیکنه چی باشه . تلفن یا یاهو مسنجر یا اسکایپ یا هر چی که راحت تری باهاش .
      من مشتاقانه منتظر خبر و جوابتم داداشی .
      اینم ایمیل من : seyedalireza@yopmail.net

  4. biparva
    مه 3, 2011 در 7:41 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز.
    با تشکر از مطلبت مفیدتون.این عکس عباس غفاری نیست و لطفا عکس صحیح رو اگه بهش دسترسی دارید قرار بدید.

  5. khoraf
    مه 3, 2011 در 7:50 ب.ظ.

    اين مزخرفات چيه سر هم ميكني خنگ خدا? قر آن و اديان اول و آخر خرافات هستن

  6. جاوید ایران
    مه 3, 2011 در 8:02 ب.ظ.

    کیرم تو قران

    • ایران جاویدان
      مه 27, 2011 در 7:15 ب.ظ.

      … تو دهن خودت بدبخت

    • درود بر میر حسین
      مه 28, 2011 در 7:03 ق.ظ.

      آخه چرا به قرآن توهین میکنی الاغ

    • آوریل 27, 2013 در 6:28 ق.ظ.

      كثافت حرومزاده حتما مادرت تو رو از راه زنا زاييده …زنا زاده عوضي….

  7. ارش
    مه 3, 2011 در 8:09 ب.ظ.

    پس دزد رای مردم پیدا شد.

  8. sohrab
    مه 3, 2011 در 8:16 ب.ظ.

    مهندس موسوی بزرگ مرد ادب و اخلاق و تعهد یکی از گناهاش همین بود که گفته بود این دولت دولت رمالی و کف بینی و جادو گریه.چی شد که الان یهو همه چی عوض شد؟ وقتی میر ما می گفت بد بود و خامنه ای بگه خوب؟ مگه مردم یادشون می ره؟

  9. hjghj
    مه 3, 2011 در 8:18 ب.ظ.

    حالا فهمیدم چرا میر حسین روز اعلام نتایج انتخابات گفت با شبده بازی این ارارو ساختین

  10. احسان
    مه 3, 2011 در 8:26 ب.ظ.

    ایول به خریت ،چه مزخرفاتی سرهم کردی.
    هالیوود خبر دار بشه، یه اسکار افتخاری «مزخرف نشان» برات می فرسته.

  11. مارمولک
    مه 4, 2011 در 2:05 ق.ظ.

    شاید تمام نوشته ها حقیقت نباشه و اغراق شده باشه اما مطمئناً یه چیزایی هست که این اخبار داره نقل میشه والبته از آدمی مثل احمدی نژاد هیچ چیز بعید نیست .

  12. reza
    مه 4, 2011 در 2:15 ق.ظ.

    عزیزان سلام ..از شما خواهش کردم و خواهش دارم این عکس و ادرسها را بردارید چون اصلا این شخص کسی دیگریست و تا فردا عکس و اطلاعات جامع انرا در اختیارتان قرار میدهم خواهش میکنم

  13. reza
    مه 4, 2011 در 2:16 ق.ظ.

    عزیزان سلام ..از شما خواهش کردم و خواهش دارم این عکس و ادرسها را بردارید چون اصلا این شخص کسی دیگریست و تا فردا عکس و اطلاعات جامع انرا در اختیارتان قرار میدهم خواهش میکنم ممنون عزیز…..با ابروی دیگران که روحشان هم خبر نداره بازی کردن صحیح نیست

    • سید علیرضا
      مه 4, 2011 در 5:40 ق.ظ.

      آقا رضا سلام

      اگر عکس و اطلاعات دقیق تری از این ملعون داری لطفن برای من ایمیل کن
      و همچنین یه راه ارتباطی با خودت به من معرفی کن . حالا فرق نمیکنه چی باشه . تلفن یا یاهو مسنجر یا اسکایپ یا هر چی که راحت تری باهاش .
      من مشتاقانه منتظر خبر و جوابتم داداشی .

      اینم ایمیل من : seyedalireza@yopmail.net

  14. ariobarzan
    مه 4, 2011 در 4:37 ق.ظ.

    شاشيدم تو كل تفكرتون از اصول گرا تا اصلاح صلب و دولت كه كشور را به اين روز انداختيد.

  15. N.J
    مه 4, 2011 در 8:52 ق.ظ.

    این عکس عباس غفاری نیست اون ملعون از این بنده خدا جوانترهست من کاملا از نزدیک میشناسمش این عکس رو بردارید

  16. مهدی
    مه 4, 2011 در 10:46 ق.ظ.

    من ایشان را از نزدیک چند سال قبل دیده ام واقعا اون زمان هم ایشان شیطان صفتیش محرز بود برام و خیلی خوشحال شدم که به چنگ عدالت افتاد و مردم فهیم ایران بفهمند که چگونه رهبرانشان رهرو چنین شیطان صفتانی میباشند

  17. reza
    مه 4, 2011 در 3:29 ب.ظ.

    اقا سلام ممنون از توجه اتان فرستادم ..اما برای شما عزیز یک عکس خوب میفرستم
    …خدا نگهدار

  18. reza
    مه 4, 2011 در 5:57 ب.ظ.

    با سلام ..این عکس درست است و عباس غفاری ملعون است…ممنون

  19. reza
    مه 5, 2011 در 1:36 ق.ظ.

    با سلام .لطف کنید کامنتهای قبلی که اعلام شده در مورد عکس در صورت امکان بردارید تا دوستان بدانند که این عکس واقعی این دجال است

  20. mohammad
    مه 5, 2011 در 6:23 ق.ظ.

    تو پای کامنت قبلیتون میرحسین هاردادی که کلی باعث خنده من شد نوشتم که خجالت بکشید حالا فهمیدم کار شما فاشیست های سبز از این حرفها گذشته باز شما سبز دینی نشستید عقلای اندازه گنجشکتون رو سر هم گذاشتید یه سناریو جدید نوشتید البته این بار با همکاری رفقاتون تو کیهان وفارس و…اونا پاس لب تور بدن شما هم اسپک بزنید تو زمین مشایی خوشم میاد این احمدی ومشایی جوری بازی کردن که شما دستتونو خوب رو کردید وقتی به ائتلافی که تو انتخابات 88 شکل گرفت از توده
    ای گرفته تا مذهبی خنده میگیره که ائتلافی که یه سر تو مسکو یه سر تولندن ویه سر دیگه البته با مقیاس کمتر تو واشنگتن داشت والبته ستاد فرماندهیش تو قم بود وحالا هم خدا رو شکر کیهان و شلمچه وبقیه خانواده انقلاب هم دارنم میان سمت شما به زودی پرده های تازخای از این سناریو رو میبینید زنده باد انجمن حجتیه زنده باد احمدی ومشایی

  21. رضا
    مه 5, 2011 در 1:53 ب.ظ.

    آخرخامنه ای رید بخودش این مردک نه این دنیاروداره نه اون دنیا

    قبرپدررشون بااسلامشون

    • آوریل 27, 2013 در 6:32 ق.ظ.

      دهنتو ببند لجن عشق ما سيد علي

  22. افشين -م
    مه 6, 2011 در 7:53 ب.ظ.

    ببين چه ميكنه!انقلاب خميني( لع).

  23. بهرام
    مه 7, 2011 در 3:42 ق.ظ.

    با سلام
    من نزدیک به 12 سال است که ایشان را می شناسم
    اکثر مطالبی که شفاف نیوز نوشته چرته به خصوص اون دست خط
    آخه کی میاد راجب خانوادش حتی اگه همچین چیزی هم باشه بنویسه بده به کسی اونم با اون داستان مسخره قبلش که مثلا دلیل نوشتن اون اعترافه
    آقا رضا حالا شما چی دیدی ازش من نمیدونم
    یکمی آدم عجیب غریب و مرموزی بود اما در کل من که تو این سالها بدی ازش ندیدم

  24. سیاوش
    مه 7, 2011 در 6:59 ب.ظ.

    بابا کس خول شدین شما اینکار نیست این بابا وگرنه خود احمدی که جنه اونو می گرفت

  25. سیاوش
    مه 7, 2011 در 7:02 ب.ظ.

    گاگول بازیاچیه؟ حکیم عباس http://www.youtube.com/اینم سایتش برین چک کونید

  26. سیاوش
    مه 7, 2011 در 7:03 ب.ظ.

    http://hakimabbas.ir/ شرمنده…………

  27. داوود
    مه 7, 2011 در 10:07 ب.ظ.

    سیاوش وقتی راجب چیزی اطلاع نداری اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی
    اون لینکایی که دادی هیچ رابطی به این آدم نداره
    ممکن چندین نفر اسمشون عباس غفاری باشه
    حداقل می خواستی تو همون وبلاگ عکس صاحب وبلاگ بندازی و با این عکسی که اینجا هست مقایسه کنی

    • داوود
      مه 7, 2011 در 10:12 ب.ظ.

      حداقل می خواستی تو همون وبلاگ یک نگاهی به عکس صاحب وبلاگ بندازی و با این عکسی که اینجا هست مقایسه کنی

  28. رهگذر
    مه 8, 2011 در 2:03 ب.ظ.

    با سلام
    دوستان عزیز این رمال قدرتی ندارد اینها وهن به دین اسلام است مشتی چرند و پرند است شمما مگر تاریخ نمی خوانید ماجرای قائم مقام را نخوانده اید رمالی که حکم مرگ این مرد نازنین را داد جاسوس سفارت انگلیس بود …
    این فرد به احتمال قوی فرد بسیار باهوش و آموزش دیده از طرف سرویسهای اطلاعاتی خارجی است …
    این فرد به راحتی توانسته نظر افراد احمقی که به این مضخرفات اعتقاد دارند را به خود جلب کند و با کسب اعتماد این افراد اطلاعات ذی قیمتی را از این کوته فکران کسب نماید، من برای کشوری که سفیهان برای امور آن تصمیم سازی می کنند خون گریه می کنم ،
    هرگز مباد که ایران ویران شود ……
    تا خر وجود دارد خر سوار زیاد است …..

  29. blue&boy
    مه 24, 2011 در 8:35 ق.ظ.

    ﺩﺭﻭﺍﺯﻩ ﺧـــﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ….ﻧﺎﺻﺮ ﺧﺎﻥ…
    ﮐﺠﺎﯾﯽ ؟ ﻏﻢ ﻗﻔﺲ ﺑﻪ ﮐﻨﺎﺭ، ﺁﻧﭽﻪ ﻋﻘﺎﺏ
    ﺭﺍ ﭘﯿﺮ ﻣﯿﮑﻨﺪ، ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺯﺍﻍ ﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﺳﺮ ﻭ
    ﭘﺎﺳﺖ… ﺩﺭ ﺣﻴﺮﺗﻢ ﺍﺯ ﻣﺮﺍﻡ ﺍﻳﻦ ﻣﺮﺩﻡ
    ﭘﺴﺖ ﺍﻳﻦ ﻃﺎﻳﻔﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﮐﺶ ﻭ ﻣﺮﺩﻩ
    ﭘﺮﺳﺖ ﺗﺎ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﺫﻟﺖ ﺑﮑﺸﻨﺪﺵ ﺑﻪ ﺟﻔﺎ
    ﮔﺮ ﻣﺮﺩ ﺑﻪ ﻋﺰﺕ ﺑﺒﺮﻧﺪﺵ ﺳﺮ ﺩﺳﺖ

  30. ژوئن 12, 2011 در 8:10 ب.ظ.

    اگه موسوی و بقیه رفقاش آدم بودن که تو دوران ریاست خودشون یه غلطی میکردن. حالا که دهنشون ازآخور کوتاه شده یاد مردم و عدالت واینها افتادن
    شک نداشته باشید همین الان هم به خاطر آخوره که دم از عدالت ومردم میزنن مواظب باشیم؟
    من هم بین همه مسئولین فقط سید علی رو قبولش دارم . نه این که معصوم باشه چون اعتقاد دارم بهتر از اون الان وجود نداره یا اگه وجود داره کسی اونو نمی شناسه وگرنه بیشتر مسئولین به فکر خودشون بودن و هستند.
    دوستان میدونن که توبه گرگ چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  31. ناشناس
    ژوئیه 5, 2011 در 1:16 ب.ظ.

    خاک تو سر ماها که تو این مملکت به دنیا اومدیم

    • irani
      مارس 24, 2013 در 5:21 ب.ظ.

      خاک تو سر خودت
      حکام مملکت هر طور که باشن بازم اینجا ایرانه
      همون ایران بزرگ که به بزرگانی مثل کورش و … افتخار می کنه و سرزمین مهر و محبت و عطوفته

  1. مه 5, 2011 در 12:10 ق.ظ.
  2. مه 10, 2011 در 9:38 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

