خانه > پدرخوانده > آآه ، تو فکر می‌کنی که می‌توانی ملت ایران را فریب دهی؟

آآه ، تو فکر می‌کنی که می‌توانی ملت ایران را فریب دهی؟

… آآه ، تو فکر می‌کنی که می‌توانی ملت ایران را فریب دهی؟ زود باش… نترس. حرف بزن ! تو فکر می‌کنی که من کشورم را ویرانه می کنم؟ من پدرخوانده  خودت و پسرت هستم، محمود … تو از سیاست خانواده اخراج می‌شوی، این تنها سزای توست. تو را با یک پرواز به ونزوئلا  می‌فرستم، می‌خواهم که آنجا بمانی؛‌ می‌فهمی؟ فقط به من نگو بی‌گناهی، چون به شعورم توهین می‌کنی، و این خیلی عصبانیم می‌کنه، حالا بگو کی به تو  گفت کودتا کنی ؟ ….

 یــاد آوری godfather3 :

همه فیلم پدر خوانده را دیده اید و این دیالوگ مشهورش را به یاد دارید ، جایی که پدر خوانده  مایکل کورلئونه  به شوهر خواهرش،کارلو می گوید:  آآه، تو فکر می‌کنی که می‌توانی یک کورلئونه را فریب دهی؟ زود باش… نترس، حرف بزن ! تو فکر می‌کنی که من خواهرم را بیوه می کنم؟ من پدرخوانده پسرت هستم، کارلو … تو از تجارت خانواده اخراج می‌شوی، این تنها سزای توست. تو را با یک پرواز به لاس وگاس می‌فرستم، می‌خواهم که آنجا بمانی؛‌ می‌فهمی؟ فقط به من نگو بی‌گناهی، چون به شعورم توهین می‌کنی، و این خیلی عصبانیم می‌کنه، حالا بگو کی با تو تماس گرفت؟ …

دسته‌ها:پدرخوانده برچسب‌ها:
  1. Seda
    سپتامبر 8, 2009 در 4:03 ب.ظ.

    Jaleb bood va zirakaneh. Faghat doa mikonam ke har chi zoodtar in khako tark kone ta bishtar viranesh nakardeh.

  2. فریاد سبز
    سپتامبر 9, 2009 در 6:13 ق.ظ.

    عالی بود…این یه قسمت دیگه را از من داشته باش:
    ما یک جنبش داریم به نام جنبش سبز.این جنبش الان داره در غربت به سر میبره.اما تصمیم داریم اونو به ایران برگردانیم.ما دارای رهبرانی در این جنبش هستیم.اونا باید جنبش سبز را رهبری کنند.
    اگه این جنبش به هر صورت یکی از رهبرانش را از دست بده.اگه صاعقه بزنه یا یک پلیس اونا را با تیر بزنه یا اینکه تصادف کنند و از بین برند یا حتی اگه دستگیر بشن…ما آدمای خرافاتیی هستیم.
    ما مردم ایران سران کودتا را مقصر میدونیم.اونوقت دیگه ما آتش بس را زیر پا گذاشته و ایران را قیامت میکنیم.
    (جهت یاداوری :این قسمت یکی از مشهورترین دیالوگهای فیلم پدر خوانده هست)

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

