خانه > پیام سبز > چه می خواهیم ( بازی وبلاگی )

چه می خواهیم ( بازی وبلاگی )

می خواهم خودم باشم

به دعوت ِ آرتا هرمس یک بازی وبلاگی شروع شده  به اسم ِ چه می خواهیم ؟ من هم می خوام خودم را دعوت کنم ! خواستنی های همه فراوانند . خواستنی های من هم فراوانند ولی فعلا برای ایران فردایم تنها یک آرزو دارم :

می خواهم در همین وبلاگ با نام ِ واقعی ام بنویسم . فقط همین .

اون وقت همسرم اجازه می ده عکس واقعی خودم رو به جای این عکس  اینجا ، توی پروفایلم ، توی ِ فیس بووک ، توی تویتر ، توی ِ بالاترین ،  توی  خانه ! بزارم .

freedom

  1. هم فکر
    اکتبر 16, 2009 در 11:55 ق.ظ.

    زیبا ترین خواسته … حرف ِ دل ِ وبلاگستان ایران .

  2. reza
    اکتبر 16, 2009 در 2:08 ب.ظ.

    چه حیف كه یک انسان روشنفکر باید در انتظار اجازه از همسرش باشه!

    • زبان سبز
      اکتبر 16, 2009 در 2:12 ب.ظ.

      خیلی از ماها ، حتی در خانه خودمان هم ، خودمان نیستیم . بخصوص اگر خانم هم باشیم .
      درضمن : مشکل وقتیه که دستشان به خودت نرسه ولی به همسره برسه 🙂 / OK ?

  3. اکتبر 16, 2009 در 3:25 ب.ظ.

    متوجه نشدم که چرا بخصوص اگر خانم باشیم خودمان را «دلداری» می دهیم که خیلی ها مثل ما «خودشان» نیستند.

    • زبان سبز
      اکتبر 16, 2009 در 6:52 ب.ظ.

      Sorry ! I dont know ..

  4. آتیک
    اکتبر 16, 2009 در 3:51 ب.ظ.

    سلام قربان
    طرف شوخی – خنک – بنده در بالاترین شما نبودی ، در حقیقت هدف نیشگون من ،کاربری بود که به داغ شدن نوشته ی شما اعتراض داشت ، چرا که بالاترین را تریبون هرگونه فکر و عقیده دانسته و امیدوارم همواره ایجنین باقی بماند ،مراتب ادب. و احترام مرا پذیرا باشید

    • زبان سبز
      اکتبر 16, 2009 در 6:51 ب.ظ.

      آتیک جان
      دمت «گرمه » . این مهمه . در هر صورت اگر سوء تفاهمی شد ببخشید . شما بزرگوارید .

  5. پیام روز
    اکتبر 16, 2009 در 7:18 ب.ظ.

    با شنیدن این خواسته شما یاد همون جمله ی معروف آرزو دارم که آرزویی نداشته باشم افتادم . البته خواشته شما بسیار واقعی تر و در ظاهر اندک است اما همین که آدم در سرزمینی بتواند خودش باشد . در همه محیط ها بتواند مثل خانه خلوتش را آشکار کند یعنی «نهایت ازادی »
    امیدوارم شما و همه ی وبلاگ نویسان بزرگی چون شما روزی به خواسته و ارزویتان برسید و ما هم به دیدارتان شاد شویم .
    به امید ان روز

  6. اکتبر 16, 2009 در 7:44 ب.ظ.

    اگه بگم شوکه شدم که خانوم هستید برداشت منفی که نمی کنید انشا..؟ تصور نمی کردم نویسنده رمزگشایی از یادداشتهای آقای بهشتی، خانوم باشه. کلاه نداشته ام را به احترام بالاتر بر می دارم

    • زبان سبز
      اکتبر 16, 2009 در 7:51 ب.ظ.

      یعنی از یک خانوم بعیده رمز گشایی حرف های آقایون ؟!
      حالا من کجا گفتم خانومم یا آقا ؟ اصلا کجاش مهمه که خانوم باشی یا آقا ؟
      مهم اینه که سبـــــــــــــــــــز باشی که هستیم . و البته مخلص شمــــــــــــــــــــــــــا 🙂

      • ---
        اکتبر 16, 2009 در 11:14 ب.ظ.

        نه. پیراسته بودن زبانتان از اشاره های ناخودآگاه زنانه در نوشتن برایم عجیب بود.البته سارا بودن دلیل خوبی برای خانوم بودن نیست، شم وبلاگیم می گوید عمده ساراهای وبلاگها مجازیند حتا زمانی خودم!

  7. اکتبر 16, 2009 در 8:27 ب.ظ.

    زبان سبز امیدوارم روزی با جنسیت واقعی خودت هم بنویسی
    سبز باشید

  8. MehrDashi
    اکتبر 16, 2009 در 8:33 ب.ظ.

    چه جالب .
    ایرانی ها همیشه با هم تعارف دارند چون که خودشان نیستند . چون خودشان را پنهان می کنند . فکر کنم ریشه تعارف هم در همین ازادی است .ازادی از سنت ازادی از رسوم ازادی از دیکتاتور
    با شنیدن این خواسته شما دلم گرفت بعض کردم راستی روزی میاید که ما همه خودمان باشیم . امروز خواندم که یک پسر 10 ساله به اوباما رودررو گفته :چرا همه از شما بیزارن . راستی ما 70 میلیون نفر به اندازه آن پسر 10 ساله شایستگی نداریم . راستی راستی راستی ..

  9. اکتبر 16, 2009 در 9:26 ب.ظ.

    ای گفتی کاش منم می‌تونستم با اسم خودم بنویسم و عکسم را هم بگذارم کنار وب‌لاگم. البته اگه عکس می‌ذاشتم شاید خوانندگانم کمتر می‌شد! 🙂

  10. ریاحی.ک
    اکتبر 17, 2009 در 12:17 ب.ظ.

    چه جالبه این بحث در مورد جنسیت . هنوز تکلیف ازادی را روشن نکرده دوستان سراغ جنسیت رفته اند .

  1. اکتبر 16, 2009 در 7:57 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

