خانه > پیام های روشن ِ یورش به دعای کمیل > پیام های روشن ِ یک یورش

پیام های روشن ِ یک یورش


پیام اول برای مراجع تقلید است . کسانی که به مراسم ِ دعای کمیل یورش می برند و در میان ِ تاریکی ، ارباب ِ حاجات را با ذکر یا غیاث المستغیثین ، هتک ِ حرمت می کنند ، بی شک می خواهند  جایگاه تشیع را تضعیف کنند . مراجع تقلید با سکوت خود در مقابل  این تضعیف مسئول خواهند بود .

پیام ِ دوم برای جنبش ِ سبز است : این یورش ،  نوید بخش نفس های ِ آخر دولت ِ کودتاست . دولتی که از یک دعای کمیل هم می ترسد ، ضعیف تر از آن است که دوام بیاورد .

پیام ِ سوم یک پیام ِ عقیدتی است برای تمام مسلمانان و  شیعیان ِ جهان : این دولت یک دولت مذهبی نیست . یک دولت ِ دینی نیست . این دولت حتی سیاست اش عین ِ دیانت اش نیست . این دولت سیاست اش دروغ است و دیانت اش عین ِ سیاستش .

  1. عبرت
    اکتبر 23, 2009 در 10:27 ق.ظ.

    اگر روزی که به حریم خصوصی (پارتی) مردم وارد میشدند و آنها را دستگیر میکردند سکوت نمیکردید چون به نظرتان پارتی مختلط چیز بدیست، امروز به مراسم دعایتان حمله نمیشد و دستگیر نمیشدید.. امیدوارم درس عبرتی باشد برای همه ما. احترام به انسانها با هر عقیده و مسلکی. احترام به دمکراسی و مردم سالاری واقعی. به امید آزادی همه دربندان عقیدتی و سیاسی.

    • زبان سبز
      اکتبر 23, 2009 در 10:42 ق.ظ.

      چه یاد آوری تلخی …
      ببخشید ، ابتدا خواستم احساسم را گفته باشم . ورود به حریم خصوصی مطلقا جایز نیست و غیر اخلاقی است . اما به عنوان یک شیعی باید نگران توهین به اعتقادات خود نیز باشیم . این که حقوق اولیه ی دستگیر شدگان پارتی ها را ندیده گرفتند ( یا گرفتیم !) شکی نیست . البته انصاف هم بد نیست . نگاهی به سخنان تاج زاده و رمضان زاده در آن روزها بد نیست . مخصوصا سخنانی که رمضان زاده با یاد آوری حرف برشت زده است 2 سال .

      در هر صورت حرف حق تلخ است …

  2. سالومه .ب
    اکتبر 23, 2009 در 10:33 ق.ظ.

    با پیام این دوستمان عبرت کاملا موافقم . شما که این همه منطقی می نویسید و می گویید در برابر این استدلال محکم چه پاسخی دارید ؟ آیا نمی خواهید یکبار اعتراف کنید ؟

    • زبان سبز
      اکتبر 23, 2009 در 11:13 ق.ظ.

      اعتراف ؟! اعتراف رو که توی اوین باید کرد 🙂
      مخاطب این دوستمان اصلاح طلب های هستند و من هم ایشان را به سخنان رمضان زاده و تاج زاده در 2 سال پیش ارجاع دادم .
      البته حرف ایشان حق است و حق را باید پذیرفت اگرچه تلخ باشد .
      کافی بود بازجوی محترم یا نه 🙂

  3. اکتبر 23, 2009 در 12:43 ب.ظ.

    زبان سبز عزیز در مورد پیام اولت، اکثریت مراجع شیعه ما در این چند سال از اسلام فقط تقیه را از بر کرده اند
    ولی پیام دوم و سوم شما بسیار بجاست و کاملا صحیح

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه