خانه > پیام سبز > هیس ! من ، سارا زرتشت ، توهم زدم .

هیس ! من ، سارا زرتشت ، توهم زدم .

نه ! این جنبش ِ سبز نیست

نه ! این جنبش ِ سبز نیست

حالا اگر من بیایم  و وسط این سایت بنویسم ، اون پروژه ی عاشورایی که با نام کارناوال عاشورای 2 سایت کلمه و علیرضا بهشتی شیرازی خبرش را داد ، همین اتفاق ِ دیروز عاشورا بود . چی میگین ؟

اگه بگم اونایی که سربازها رو زدن و ماشین ها رو آتیش زدن  ، از جنبش سبز نبودن  ، چیکارم می کنید ؟

وقتی به یکی از دوستان این رو گفتم ، گفت یاد کارتون رابین هود و پرنس جان و «هیس» افتادم .

امیدوارم به قول مسیح ، روی سرم آوار نشید و نگید توهم زدی . نه یه چیزایی فهمیدم و دیدم که حالم  گرفته اس . درست حسابی دستم به نوشتن نمی ره . باشه بعد .

..

.

منبع : خودنویس نویسنده : سارا زرتشت

  1. ali
    دسامبر 28, 2009 در 11:04 ب.ظ.

    khob shoma adam e manteghi nistid dige. baraye inke kesi ke shomaro mikoshe mitooni behesh lankhand bezani ya vaasi negaash koni? ajab harfi mizania.
    mardom 6 mah modaara kardan, vali regime haalish nemishe in harfa

    • زبان سبز
      دسامبر 28, 2009 در 11:08 ب.ظ.

      مگر مردم در این 6 ماه با این مدارا کم موفق بودن ؟

      • ali
        دسامبر 29, 2009 در 12:12 ق.ظ.

        shoma behtare ye kam motaaleatoono bishtar konid va be in nokte pei bebarid ke in harkat ha ejtenaab napazire.
        ensan ke mashin nist hey bezanan too saresh ya inke behesh ehteram bezaran dar har 2 halat ye joor raftaar kone.
        in regime injoori saaghet nemishe.
        ma dar sadade soghoote regime hastim na modaara kardan ba oon

  2. naj
    دسامبر 29, 2009 در 12:54 ق.ظ.

    I find myself agreeing with you!

  3. AA
    دسامبر 29, 2009 در 1:51 ق.ظ.

    من هم با شما موافقم.

  4. Milad Ghorbani
    دسامبر 29, 2009 در 5:09 ق.ظ.

    متاسفانه باید بگم که من قبل از انتخابات توی پارک دانشجو برای میر حسین موسوی تبلیغ میکردم و هنوزم که هنوزه دارم برای انقلابی که در ایران قراره اتفاق بیفته میجنگم ولی جزو کسایی هستم که با این نظریه ی شما «کاملاً» موافق نیستم و به نظرم شاید کسانی باشند که در بین مردم باشن ولی تعدادشون خیلی کمتر از اون چیزیه که فکرشو میکنید!
    اونا ترجیح میدن همه با هم به سمت مردم سنگ پرتاب کنند یا مردم رو با چوب و قمه بزنن تا اینکه بین مردم نفوذ کنن و ماشین خودشونو آتیش بزنن!

    یه لحظه خودتونو بذارید جای اونا…آیا ترجیح میدید مستقیم مردم رو بزنید یا اینکه نه، بیاید ماشین خودتونو آتیش بزنید؟

    ولی قسمتی از ماجرا رو قبول دارم…مردم از اونا گول خوردن و تهییج شدن و این کارارو کردن و همین باعث شد که اونا کاری رو که میخواستن بکنن(تو تلویزیون مردم رو ضد امام حسین معرفی کنن) ولی باز من میگم که این «مردم» بودن این کارارو کردن و دلیلش هم خشونت اوناست…دلیلش خشونت اونا توی شهر تقریباً مدرنی مثل تهران در قرن 21ه!…مردم باورشون نمیشه!
    منم باورم نمیشه!

  5. سوسن
    دسامبر 29, 2009 در 5:48 ق.ظ.

    سلام، گرفتن موتور و راحت ترین راه غیر قابل استفاده کردنش – آتش زدن – به معنای دفاع غیر نظامی است. این حداقلی است که باید قبول کرد، و گرنه اجازه دادن که هرکار دلشان خواستند بکنند و ما فقط زاری و ناله بکنیم و شعار بدیم، آنها را پر رو تر می کند؛ هم پول می گیرند، هم کتک می زنند، بلاخره باید یک جا شرمسار شوند.

  6. ali
    ژانویه 1, 2010 در 7:55 ق.ظ.

    سلام. من گیجم! نمیدونم درست و غلط چیه!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

