خانه > پیام سبز > تقدیم به یک مدیر عالی رتبه !

تقدیم به یک مدیر عالی رتبه !

من فقط عاشق اینم ، وسط یه روز کاری

بشی انفصال خدمت ، ببینم چه حالی داری ؟

من فقط عاشق اینم توی کهریزک بمونم

ولی من صاحب بطری ، تو بگی که نمی زاری

من فقط عاشق اینم ، بشینم وقتی کلافه ام

واسه اسایش مردم ، بندِ دارتو ببافم

من فقط عاشق اینم ، عمری از خدا بگیری

اون قدر زنده بمونی ، تا بجای من بمیری

من فقط عاشق اینم ، روزایی که با تو تنهام

حرفای با ادبی مو ،  بزارم برای فردام

من فقط عاشق اینم ، که رو شونه هات بشینم

حواست به من نباشه ، رو ی هیکلت …. نم

اگه می تونین فیلمشو اینجا ببینین .. دیدنیه

دسته‌ها:پیام سبز
  1. مه 26, 2010 در 7:21 ب.ظ.

    شروع کردیم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

