خانه > پیام سبز > اشكها و لبخندها

اشكها و لبخندها

شبكه ي دوم مصاحبه اي با شهرام اميري پخش مي كرد … مصاحبه اي زنده !!! كه مرغ مرده را به خنده وا مي داشت .

كودكي پرسيد : چرا اين مجري ، حرمت اين دانشمند هسته اي را نگه  نمي دارد ؟ چرا مدام ميان حرفش مي پرد ؟ چرا پيشاني اش عرق كرده است ؟

چه بايد مي گفتم ؟!

بازيگران خوبي بازي نمي كردند . نمايشنامه خوب نوشته نشده  بود .

كودك جواب اش را مي دانست .

ياد اشك هاي فرزند شهرام اميري در فرودگاه افتادم .

دلم براي قرباني ماجرا سوخت . .. كاش دست از سرش بردارند …


دسته‌ها:پیام سبز
  1. reza
    ژوئیه 18, 2010 در 9:13 ق.ظ.

    salam
    in mosahebeh mara yad sheriy andakht.
    ke in morkheh masoum delam dar kojayeh in abadiyeh masmom miytavanad beneshiynad?
    khodeh mosahebeh sarasar az senariyo bod ke rejim barayeh mardom baziy kard behtareh mesleh baziyhayeh diygeh az kenaresh rahat begzariym

  2. روزنامه نگار
    ژوئیه 18, 2010 در 10:18 ب.ظ.

    اشكها و لبخندها

    انتخاب عنوان 20 .

  3. ژوئیه 19, 2010 در 1:54 ب.ظ.

    نمی دونم چرا، اما من دلم برای امیری نمی سوزه. احساس بدی نسبت بهش دارم. فکر می کنم یه جای کارش ایراد داره. یعنی بهش اطمینان ندارم. اون چیزی که می گه هست، نیست. به نظر من! این فقط یه احساسه. قصد پیش داوری ندارم.

    • ژوئیه 19, 2010 در 2:13 ب.ظ.

      سعيد جان موافقم .
      به همان اندازه كه خنده هاي شهرام و همسرش ، واقعي نيست ، گريه هاي پسرش واقعي است .
      كار شهرام و همسرش گويي از گريه گذشته است و به آن مي خندند !

      عنوان متن و خودِ متن هم همين را مي گويد :

      ياد اشك هاي « فرزند شهرام اميري » در فرودگاه افتادم .دلم براي « قرباني » ماجرا سوخت . كاش دست از « سرش » بردارند …

  4. سبز علی
    ژوئیه 22, 2010 در 10:41 ق.ظ.

    هربار به صورت آن پسر بچه نگاه می کنم بغض گلویم را می فشارد. ای کاش سیاستمداران ما ذهنی چون یک ماشین و دلی چون یک کودک داشتند و نه عکس آن را.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

