خانه > پیام سبز > یک آرزوی بی شرمانه !

یک آرزوی بی شرمانه !

باور بفرمائید ، تا با چشمان خودتان نبینید باور نمی کنید .دیدن دو فروندَ ک ! هواپیمای ملخ دار در حالی که دور برج آزادی می گردند و از آن بالا آب پاشی می کنند آدم را یاد بازی های بچه گانه ی دوران کودکی می اندازد !

معلوم نیست  آقای احمدی نژاد که خود را کارشناس ارشد در شناسایی جاهایی که می سوزند می داند ! چرا این بار محل سوزش را اشتباه تشخیص داده و آب را جای دیگری ریخته است .

سارا خانم می گفت دارد روی پروژه ای به نام « همه ی عوام فریبی های دولت » کار می کند . می گفت : حجم کار آن چنان زیاد شده است که مجبور است بین بدها  ، بدترین  ها را  انتخاب کند و  با خنده می گفت : مثل آقای خامنه ای که برای بقای  خود همین کار را کرد !

من یکی تحمل نکردم که تا رسیدن نوشته ی او صبر کنم و مجبور شدم این یکی دو خط را بنویسم  و در نهایت شرمساری  آرزو کنم که هر چه زودتر بچه ها ی یکی از دولتمردان ِدست اندرکار ، به آلودگی هوای تهران دچار شود ، شاید این کهریزک ده میلیون نفری زودتر تعطیل شود . امیدوارم این بی شرمی بنده را ببخشید که تجربه نشان داده است تا کار به از ما بهتران نکشد ، ما رعیت ها را در حساب آدم نمی آورند . بماند که خودمان هم کم مقصر نیستیم !

پی نوشت : این صفحه را ببینید . آرشیو رسمی روزنامه ی اطلاعات است . تیترهای پنج شنبه و چهارشنبه را بخوانید . عکس ها ببینید . شاید آرزوی بی شرمانه ی بنده را بهتر بخشیدید .

دسته‌ها:پیام سبز
  1. نوشين
    دسامبر 11, 2010 در 9:57 ق.ظ.

    سلام. من اخباري دارم از بچه‌هاي دانشگاه هنر كه 16 آذر دستگير شدن. يكي از بستگان خودم هم در اين جمع هستش.

    • زبان سبز
      دسامبر 11, 2010 در 10:01 ق.ظ.

      نوشین خانم . اگ اخبارتون قابل طرح هستش به این ایمیل بفرستین
      mail.zabanesabz@gmail.com

  2. سیمین
    دسامبر 11, 2010 در 9:59 ق.ظ.

    الهی آمین . این رو هم ببینید بد نیست
    http://www.khabaronline.ir/news-114928.aspx

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

